Naša šola spodbuja sodelovanje in ustvarjalnost, gradi znanje, veščine in vrednote, ter je šola, ki ni le dolžnost, ampak tudi pravica.

47 novih šolarjev na naši šoli

47 novih šolarjev na naši šoli

1. septembra je prag naše šole prvič prestopilo 47 novih šolark in šolarjev. Pogumno so vkorakali v šolo skupaj s svojimi starši. Najprej sta prvošolčke in njihove starše nagovorila g. ravnatelj, Viljem Kovačič, in g. župan, Franc Setnikar. Otroci šolske dramske...

več...

Prvi roditeljski sestanki

Spoštovani starši Vabimo vas na uvodne roditeljske sestanke, ki bodo: ponedeljek, 7. 9. 2015, ob 17.00, v avli, za starše učencev 2. - 3. razreda torek, 8. 9. 2015, ob 17.00, v avli, za starše učencev 4. - 6. razreda sreda, 9. 9. 2015, ob 17.00 uri, v avli, za starše...

več...

Obvestilo za starše bodočih prvošolcev

V prihajajočem šolskem letu bosta v 1. A razredu poučevali učiteljica Tatjana Diaci in vzgojiteljica Tonka Bozovičar, v 1. B razredu pa učiteljica Barbara Lušina in druga učiteljica Alenka Čudič. Veselimo se prvega šolskega dne!

več...

 

Prihajajoči dogodki

Program nadaljnje vzpostavitve IKT infrastrukture v vzgoji in izobraževanju: Cilj operacije je izboljšanje kompetenc in dosežkov mladih ter večja usposobljenost izobraževalcev prek večje uporabe sodobne IKT pri poučevanju in učenju. Vzgojno-izobraževalnim zavodom se sofinancira izgradnja brezžičnih omrežij in nakup IKT opreme, razvija se e-storitve in e-vsebine.

Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj – spletna stran.

V začetku šolskega leta se je tudi naša šola vključila v izvajanje 3-letnega projekta RAZVIJANJE POZITIVNEGA SAMOVREDNOTENJA RANLJIVIH OTROK, ki ga na Inštitutu za razvijanje osebne kakovosti izvajajo ob sofinanciranju Ministrstva za zdravje Republike Slovenije.

V projekt sta se vključili strokovni delavki Meta Turk in Petra Prevec, ki sta opravili potrebno izobraževanje in usposabljanje za pridobitev licence ter pridobili certifikat za izvajanje programa z učenci. V tem času so mentorji program predstavili staršem učencev, vključenih v delavnice, ter na podlagi soglasij staršev izvedli začetno testiranje oz. Analizo mladostnikovega samovrednotenja na področju učenja. Pričeli smo tudi z izvajanjem delavnic v skladu z načrtom dela in s pomočjo didaktičnih gradiv.

Več informacij o projektu je na tej povezavi.