KULTURNI DAN V 1. TRILETJU

Tokratni kulturni dan smo izvedli v dveh dnevih. Učenci 3. razredov so si 8. 12. 2017 ogledali gledališko predstavo Emil in detektivi, učenci 1. in 2. razredov pa 12. 12. 2017 lutkovno predstavo Bi se gnetli na tej metli? Tako starejši kot mlajši učenci so se zelo zabavali in uživali. Spodaj je nekaj vtisov in zgodbic. Tretješolci so nam zaupali naslednje vtise: Imeli smo kulturni dan. Šli smo v gledališče. Odpeljali smo se z avtobusom. Gledali smo predstavo Emil in detektivi. Najprej smo oddali oblačila, čez nekaj časa se je predstava začela. Emil je odšel na obisk k babici in Poni Klobučku. Na vlaku mu je ropar ukradel 140 mark. Ko je prispel v Berlin, je srečal detektive. Povedal jim je, da so mu na vlaku ukradli 140 mark. Odločili so se, da bodo roparja ujeli. Na koncu so ga ujeli. Ko so ga ujeli, so dobili 1000 mark za nagrado. Predstava mi je bila všeč, ker je bila zelo zabavna. (Martin, 3. a) Imeli smo kulturni dan. Z avtobusom smo se odpeljali v Lutkovno gledališče. Gledali smo predstavo Emil in detektivi. V gledališču smo se usedli in počakali na predstavo. Emil je odšel k babici v mesto Berlin. Odšel je na vlak. Prišel je v Berlin in opazil, da mu je denar izginil. Nekdo je Emilu priskočil na pomoč. Skupaj so rešili primer in dobili veliko nagrado. Na koncu so vsi zaplesali in zapeli. Meni je bila predstava zelo všeč. Veliko sem se naučila in mislim, da so se vsi zelo potrudili. Zelo sem uživala. (Iza, 3. a) Danes smo imeli kulturni dan. Odšli smo v Lutkovno gledališče. Odpeljali smo se z avtobusom, gledali smo predstavo Emil in detektivi. Predstava je trajala malo več kot eno uro. V predstavi mi je bilo najbolj všeč, ko so Emil in detektivi dobili marke nazaj. Ko pa se je predstava končala, smo se oblekli in odšli na avtobus. Na avtobusu smo se pogovarjali. Ko pa smo izstopili, smo odšli v šolo. Tam smo se sezuli in slekli in odšli v razred, kjer se nam je začela ura. (Patrick, 3. a) Emil in mama nista imela veliko denarja. Zato nista mogla iti oba v Berlin k babici in sestrični Poni Klobuček. Na poti z vlakom ga je oropal gospod, ki je bil do njega zelo prijazen. V Berlin je prišel brez denarja. Bil je zelo zmeden, ker tam ni našel babice. Spoznal je fanta, ki mu je s svojimi prijatelji in profesorjem pomagal poiskati roparja. Sledili so mu v restavracijo na železniški postaji in hotelu. Tega roparja so že dolgo iskali, zato mu je banka dala nagrado tisoč mark. Na koncu so bili vsi veseli, ker se je vse dobro končalo. (Nace, 3. b) Emil je bil mlad fant. Imel je samo mamo. Imela sta malo denarja. Emil je bil v šoli zelo dober. Nekega dne je Emil odšel na počitnice k babici v Berlin. Mama mu je spakirala kovček, naredila sendvič, mu dala rože in 140 mark. Na vlaku mu je, ko je spal, nekdo vzel ves denar. V Berlinu je našel prijatelje, ki so mu pomagali pri lovu na lopova. Babici pa je Emilov prijatelj prinesel pismo, da je ne bi skrbelo zanj. Pridružila se jim je še Emilova sestrična. Našli so dokaze in ujeli lopova. Ugotovili pa so, da je ta tat, ki so ga ulovili, povzročil že veliko škode. Banka je ponudila denarno nagrado 1000 mark tistemu, ki ga ulovi. Tako sta Emil in njegova mama odslej imela veliko denarja. (Kim, 3. b) Emil in mama nista imela veliko denarja. Mama je Emila poslala v Berlin. Ko je šel na vlak je zaspal. Medtem mu je tat vzel 140 mark. Zbudil se je in videl, da je denar izginil. Srečal je detektive. Vprašal je, če lahko pomagajo. Oni so privolili. Ujeli so ga šele ponoči. Tat je hotel pobegniti, a mu ni uspelo. Odpeljali so ga v zapor. Emil je dobil nagrado 1000 mark. Ko je prišla mama, je bila zelo, zelo vesela, ker je dobil 1000 mark in ga objela. (Kaja, 3. b) Prvošolci in drugošolci pa so o predstavi povedali naslednje: Všeč mi je bilo, ko je čarovnica izgubila čarobno palico. (Jure, 1. a) Všeč mi je bilo, ko je dobila čarovnica novo metlo. (Amy, 1. a) Predstava mi je bila všeč, ker je bila smešna. (Oskar, 1. a.) Všeč mi je bilo, ko so kuhali napoj. Tudi pošast mi je bila všeč. (Jaka, 1. a) Všeč mi je bilo, ko je hotel zmaj pojesti čarovnico Štrigo. (Tilen, 1. a) Všeč mi je bilo, ko so bile živali blatne in da je bil srečen konec. (Rahela, 1. a.) Všeč mi je bil grozen zmaj. (Jakob, 1. b) Najbolj mi je bila všeč muca, najbolj strašljiv pa je bil zmaj. V smeh me je spravil ptič. (Martin, 1. b) Všeč mi je bil zmaj, ki je prestrašil čarovnico. (Žiga, 1. b) Najbolj sem se bala zmaja, všeč pa mi je bila čarovnica. (Lina, 1. b) Predstava mi je bila tako všeč, da bi jo šla še enkrat gledat. (Eva, 1. b) Tudi jaz bi si še enkrat ogledala predstavo. (Nika, 1. b) Z avtobusom smo šli v gledališče. Tam smo si ogledali Bi se gnetli na tej metli? Najbolj mi je bilo všeč, ko so s skupnimi močmi pričarali zelo lepo metlo. Smešno mi je bilo, ker se je čarovnica tako smešno smejala. (Zo, 2. a) Meni je bilo najbolj všeč, ko se je valil dim iz lonca. Všeč mi je bilo tudi, ko se je pes polulal. Čudno mi je bilo, ker je imela čarovnica nekaj na nosu. Ni mi bilo dobro, ko so otroci kričali. (Flip, 2. a) Z avtobusom smo se odpeljali v Ljubljano. Ogledali smo si Bi se gnetli na tej metli? Najbolj mi je bilo všeč, ko je bil zmaj velik, ko je odletel, je bil pa majhen. Videl sem igralce. Všeč mi je bilo, ko je kuža lulal. (Lovro, 2. a) Meni je bilo všeč takrat, ko so bile živali blaten in se jih je zmaj prestrašil. Naenkrat se je metla zlomila na dva dela. Všeč mi je bilo, ko so se zmaju svetile oči v temi. Zelo mi je bilo všeč, ker se je oder premikal. Všeč mi je bilo tudi, ko je šel dim iz lonca. (Petra, 2. a) Zunaj nas je čakal avtobus. V paru sem bil z Joštom. Ko smo prispeli v gledališče smo se slekli. Ko smo vstopili v dvorano, smo se usedli. Bilo mi je zelo všeč. (Nik, 2. b) Bili smo v gledališču s šolo. Gledali smo predstavo Bi se gnetli na tej metli? Nastopali so čarovnica, mačka, pes, ptica in žaba. Všeč mi je bila čarovnica. Šli smo z avtobusom. Bilo je veliko stolov. Pesem mi je bila všeč. Bilo je veliko otrok, ker je bila tudi druga šola. Čarovnica je imela čarobno palico. Med predstavo je bilo temno. Na stolu smo sedeli po trije. Vse skupaj mi je bilo všeč. (Elyn, 2. b) Danes smo bili v Lutkovnem gledališču v Ljubljani. Bilo nas je veliko, ker so bile tam tudi druge šole. Tja nas je peljal avtobus. Gledali smo lutkovno predstavo Bi se gnetli na tej metli? Predstava mi je bila zelo všeč. Bilo je tudi malo smešno. Najbolj sem se smejala, ko je zmaj bežal pred blatno pošastjo, v bistvu pred živalmi, ki si se tudi gnetle na Štrigini metli. (Hana, 2. b) V torek smo šli gledat predstavo Bi se gnetli na tej metli. Bilo je zanimivo. Bilo je veliko živali, čarovnica in zmaj. Čarovnica je bila prijazna, saj so se živali lahko peljale na metli. Peli so in iskali čarovničine stvari. Vsi smo se zabavali in imeli lepo. Na koncu so se igralci priklonili. (Lucija, 2. b) Tatjana Diaci